Dostawa naszych produktów do Ciebie
Towar sprzedawany w naszym sklepie jest zazwyczaj dostępny w naszym magazynie. Jeżeli towar nie jest dostępny ( towar na zamówienie ) klient znajdzie stosowny zapis w ofercie towaru.
Towar zakupiony w godzinach naszej pracy jesteśmy w stanie wysłać natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty lub po wybraniu przesyłki z płatnością za pobraniem, w przypadku Poczty Polskiej do 2 dni roboczych.
Klient zobowiązany jest do zapłaty za zamówione produkty, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy
Produkty dostępne w ofercie są wolne od wad.
W sporadycznych przypadkach towar musimy zamówić. Informacja o czasie realizacji podana jest na stronie produktu
Cennik dostawy | ||
---|---|---|
Przewoźnik | Przedpłata | Pobranie |
Kurier DPD | 15 zł | 25 zł |
Kurier InPost | 15 zł | 25 zł |
Paczkomaty | 10 zł | 15 zł |
Poczta Polska - kurier 24 | 16 zł | 27 zł |
Poczta Polska - kurier 48 | 13,99 zł | 22 zł |
Przesyłka
Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie, są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia. Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujesz informację o całkowitej kwocie jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.
Przesyłka kurierska
Koszt wysyłki z przedpłatą 15 zł
Koszt wysyłki za pobraniem 25 zł
Dostawa gratis powyżej 2500 zł
Odbiór osobisty
Brak możliwości odbioru osobistego w naszym sklepie
Paczkomaty inpost
Odbierz w wybranym przez Ciebie paczkomacie.
Zasady odbioru towaru od przewoźnika
1. Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź stan opakowania zewnętrznego:
- czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone.
- czy taśmy zabezpieczające przesyłkę są oryginalne i nie są poprzerywane lub poprzecinane.
2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność ''za pobraniem'' przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.
3. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, zgodna z zamówieniem a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą w terminie 7 dni od jej dostarczenia.
4. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody.
Pamiętaj, aby:
- wypełnić wszystkie pola protokołu szkody
- zachować kopię protokołu dla siebie
5. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się z niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji:
DPD: 22 577 55 55
Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
6. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość drogą mailową. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co dokładnie się stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania lub towaru z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniem.