Koszyk
0,00 zł

Dostawa naszych produktów do Ciebie

Towar sprzedawany w naszym sklepie jest zazwyczaj dostępny w naszym magazynie. Jeżeli towar nie jest dostępny ( towar na zamówienie ) klient znajdzie stosowny zapis w ofercie towaru.

Towar zakupiony w godzinach naszej pracy jesteśmy w stanie wysłać natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty lub po wybraniu przesyłki z płatnością za pobraniem, w przypadku Poczty Polskiej do 2 dni roboczych.

Klient zobowiązany jest do zapłaty za zamówione produkty, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy

Produkty dostępne w ofercie są wolne od wad.

W sporadycznych przypadkach towar musimy zamówić. Informacja o czasie realizacji podana jest na stronie produktu


Przesyłka i płatności

Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie, są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia. Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujesz informację o całkowitej kwocie jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.

Przesyłka kurierska

Koszt wysyłki z przedpłatą 15 zł
Koszt wysyłki za pobraniem 25 zł

Dostawa gratis powyżej 2500 zł

Odbiór osobisty

Darmowy odbiór osobisty w sklepie Yalu
(adres znajdziesz w zakładce "kontakt")

Paczkomaty inpost

Odbierz w wybranym przez Ciebie paczkomacie.

Zasady odbioru towaru od przewoźnika

1. Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź stan opakowania zewnętrznego:
  - czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone.
  - czy taśmy zabezpieczające przesyłkę są oryginalne i nie są poprzerywane lub poprzecinane.

2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność ''za pobraniem'' przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.

3. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, zgodna z zamówieniem a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą w terminie 7 dni od jej dostarczenia.

4. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody.
Pamiętaj, aby:
  - wypełnić wszystkie pola protokołu szkody
  - zachować kopię protokołu dla siebie

5. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się z niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji:
DPD: 22 577 55 55

Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.

6. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość drogą mailową. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co dokładnie się stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania lub towaru z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniem.